Надходження навчально – методичної літератури

  « Нова Українська Школа»

Нові надходження навчально – методичної  літератури за 2021рік

  • Малініна Л.В. НУШ: психолого – педагогічна підтримка молодших школярів із труднощами в навчанні: навчально - методичний посібник/ Л.В.Малініна. – К.: Грамота, 2021.- 664с. 

  • Доценко С.О. Онлайн - безпека учасників освітнього процесу в умовах дистанційного і змішаного навчання: навчально – методичний посібник/ Світлана Доценко, Вікторія Ворожбіт-Горбатюк, Тетяна Собченко.- Х.:Ранок, 2021. – 192с.

  • Трипольська О.О. НУШ: організація дистанційного і змішаного навчання у початковій школі: навчально-методичний посібник/О.О.Трипольська, О.А. Блізнякова, О.В. Вовк та ін..-Х.: Ранок, 2021.- 208с

  • Гущина Н.І. НУШ: організація позаурочної діяльності в початковій школі на засадах партнерської взаємодії учасників освітнього процесу: навчально – методичний посібник/Наталія Гущина, Тетяна Орлова,Людмила Кондратова.- К.: Освіта, 2021. – 160с. 

  • Малініна Л. НУШ: формування соціальної компетентності учнів початкової школи: навчально – методичний посібник/ Лоліта Малініна.- К.: Грамота, 2021. – 72с. 

  • Коробко С.Л. НУШ: діагностична та корекційно-розвивальна робота з молодшими школярами: навчально – методичний посібник/ Світлана Коробко, Олександр Коробко. – К.: Літера ЛТД, 2021.- 160с. 

  • Костенко Т.М. НУШ: формування у молодших школярів навичок конструктивного спілкування: навчально-методичний посібник/Тетяна Костенко, Катерина Довгопола. – Х.: Ранок, 2021.- 176с.

  • Копосов П.Г. НУШ: дидактичні особливості організації навчально – ігрової діяльності учнів 1-2 класів: навчально – методичний посібник/ П.Г.Копосов. – Х.: «Фабула», 2021.- 160с.

  • Вакарін С.І. НУШ: дидактичні основи STREAM –ОСВІТИ в початковій школі: навчально – методичний посібник/ Сергій Вакарін. – К.: Саміт-книга, 2021.- 144с. 

  • НУШ: організація медіаосвіти в початковій школі: навчально – методичний посібник/ І.П.Старагіна, О.В.Волошенюк, О.П.Мокрогуз.- К.: ПРОПАПІР, 2021.- 160с

  • Гільберг Т.Г. НУШ: технологічна освіта в початковій школі: навчально – методичний посібник/ Тетяна Гільберг,  Ніна Павич,Галина Бучківська, Валентина Греськова. – К.: Генеза, 2021. – 160с.

  • Онопрієнко О.В. НУШ: інноваційна система оцінювання результатів навчання учнів початкової школи: навчально – методичний посібник/Оксана Онопрієнко. – Х.: Ранок, 2021. – 208с. 

  • НУШ: український правопис у системі формування орфографічної компетентності в учнів початкової школи: навчально-методичний посібник/ Н.О.Воскресенська, М.В.Коновалова, І.М.Литвинова, О.О.Якименко. – Х.: Ранок, 2021.- 60с. 

  • Суховірський О. В. НУШ: методика навчання інформатики у 1-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу: навчально – методичний посібник/Олег Суховірський. – К.: Генеза, 2021.- 160с. 

  • НУШ: методика навчання фізичної культури у 1-4 класах закладів загальної середньої освіти: навчально – методичний посібник/А.А.Боляк, Г.А.Коломоєць, А.А.Ребрина, Н.Л.Боляк – К.: Освіта, 2021.- 160с.

Організація  освітнього  процесу учнів початкової школи з інклюзивною формою навчання.

  • Чайка М.С. Теорія та практика використання альтернативної комунікації для осіб з особливими освітніми потребами: навчально-методичний посібник/ М.С.Чайка, Г.В.Усатенко, О.В. Кривоногова. –К.: ФОП Усатенко, 2021.- 80с.  

  • Гердик Г. НУШ: методика навчання іноземної мови в початковій школі осіб з порушенням слуху на засадах компетентнісного підходу: навчально-методичний посібник/ Г.Гердик, О.Савчук. – К: Генеза, 2021. – 96с.


« Нова Українська Школа» -нові надходження навчально – методичної  літератури за 2020 рік
  • Нормативно – правова база Нової української школи. – Дніпро, ДАНО,2018
  • Кірик М., Данилова Л. Нова українська школа: організація діяльностіучнів початкових класів закладів загальної середньої освіти: навч. –методичний посібник.- Львів: світ, 2019. – 136с.
  • Нова українська школа: Порадник для вчителя/ за ред.. Н.М.Бібік. –К.: Літера ЛТД, 2019. – 208с.
  • Ранкові зустрічі: посібник для вчителів/ ред.. Б.В.Братаніч. – Дніпро:ДАНО, 2018. – 208с.
  • Емоційний інтелект(ЕQ). Профілактика емоційного вигорання:психологічний порадник вчителю початкових класів
  • (НУШ). – Дніпро:ДАНО, 2018. – 23с.
  • Формування ціннісно – змістовної сфери дітей дошкільного тамолодшого шкільного віку в контексті «НУШ». Ч.І- ІІ. – Дніпро: ДАНО, 2018. – 354с.
  • Цимбалару А.Д. НУШ: освітній простір учня початкової школи:навчально – методичний посібник .- К.:Освіта, 2020. – 160с.
  • Котик Т.М. НУШ: теорія і практика формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи: навч. – метод. посібник для вчителів.-Тернопіль: Астон, 2020.- 192с.
  • Пометун О.І. НУШ: розвиток критичного мислення учнів початкової школи: навч. – метод. посібник. – К.: Освіта,2020. – 192с.
  • НУШ: організація взаємодії з батьками учнів початкової школи: навч.метод. посібник/ Т.М. Бабко, О.В.Банах, А.В.Вознюк та ін.. – К.:Освіта, 2020. – 208с.
  • Нова українська школа: порадник вихователю ГПД у закладах загальної середньої освіти: навчально – методичний посібник/ ред..Г.І. Дмитрів та ін.. – Львів: світ, 2019. – 224с.
  • Фідкевич О.Л., Бакуліна Н. Навчально – методичний посібник «НУШ»:теорія і практика формувального оцінювання у 1-2 класах. –К.: Генеза, 2019. – 64с.
  • Фідкевич О.Л., Бакуліна Н. Навчально – методичний посібник «НУШ»: теорія і практика формувального оцінювання у 3-4 класах. –К.:Генеза, 2019. – 64с.
  • Вашуленко М.С. НУШ: методика навчання інтегрованого курсу«Українська мова» у 1-2 класах на засадах компетентнісного підходу:навчально – методичний посібник. – К.: освіта, 2019 – 192с.
  • Старагіна І.П., Терещенко В.М., Панченко А.О. НУШ: розвитокчитацької компетентності в учнів початкової школи в системі інтегрованого навчання: навчально – методичний посібник. – Х.:Соняшник, 2020. – 176с.
  • Карпюк О. НУШ: методика навчання англійської мови у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу . – Тернопіль: Астон, 2020. – 160с.
  • Карпюк О. НУШ: методика навчання англійської мови у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу . – Тернопіль: Астон, 2020. – 144с.
  • Скворцова С.О. , Онопрієнко О. Нова українська школа: методика навчання математики у 1-2 класах на засадах інтегрованого і компетентнісного підходів: навч. – метод. посібник. – Х.:Ранок, 2019. –352 с.
  • Скворцова С.О. , Онопрієнко О. Нова українська школа: методика навчання математики у 3 – 4 класах на засадах інтегрованого і компетентнісного підходів: навч. – метод. посібник. – Х.:Ранок, 2020. –320 с.
  • Гільберг Т.Г., Тарнавська С., Павич Н. Навчально – методичний посібник НУШ: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах на засадах компетентнісного підходу.- К.:Генеза,2019. – 256с.
  • Гільберг Т.Г., Тарнавська С., Павич Н. Навчально – методичний посібник НУШ: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 3-4 класах на засадах компетентнісного підходу.- К.:Генеза, 2020. – 240с.
  • Масол Л.М. Навчально – методичний посібник НУШ: методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 1-2 класах на засадах компетентнісного підходу. – К.: Генеза, 2019. – 208 с.
  • Масол Л.М. Навчально – методичний посібник НУШ: методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 3 -4 класах на засадах компетентнісного підходу. – К.: Генеза, 2019. – 208 с.
  • Антонова О. Навчально – методичний посібник НУШ: використання ІКТ у 1-2 класах.- К.: Генеза, 2019. – 96с.
  • Гущина Н. НУШ: використання ІКТ у 3-4 класах: навч. – метод. посібник - К.: Освіта,2020. – 112с.
  • Терещенко В.М., панченков А.О. Навчально – методичний посібник: Методика реалізації Українського правопису в новій редакції у закладах ЗСО.- Х.: Соняшник, 2019. – 256с. Організація освітнього процесу учнів початкової школи з інклюзивною формою навчання.
  • Колупаєва А.А. Асистент вчителя у закладі загальної середньої осіти з інклюзивною формою навчання: навчально – методичний посібник. – Х.: Ранок, 2019. – 216с.
  • Миронова С. НУШ: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах: навчально – методичний посібник. – Тернопіль: Астон, 2020. – 176с.
  • Учні початкових класів із порушеннями слуху: навчання та розвиток: навчально – методичний посібник/ С.В.Кульбіда, С.В. Литовченко, В.В.Жук та ін.. – Х.: Ранок,2020. – 144с.
  • Рібцун Ю. Учні початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення: навчання та розвиток: навчально – методичний посібник. – Львів:Світ, 2020. – 264с. 5 прим.
  • Колупаєва А.А. Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі: навчально – методичний посібник. – Х.: Ранок, 2019. – 304с. - 2 прим.
  • Кульбіда С.В. Навчання дітей з порушеннями слуху: навчально – методичний посібник . – Х.: Ранок, 2019. – 216с.


Немає коментарів:

Дописати коментар