14.02.22

Ювілей Степана Жупанинв



Степан Ілліч Жупанин— український письменник, педагог, професор, доктор наук, Лауреат літературної премії імені Лесі Українки. Член Національної спілки письменників України від 1974 року. Заслужений працівник народної освіти України 


Останні роки Степан Ілліч працював викладачем Ужгородського училища культури. С. І. Жупанин був доктором педагогічних наук, професором, заслуженим працівником народної освіти України, лауреатом премії імені Лесі Українки та обласної літературної премії імені Федора Потушняка. Він — автор близько 300 наукових праць, підручників, посібників.
Викладацьку діяльність поєднував з літературною. Серед його творчого доробку чимало скоромовок, дитячих закличок, віршованих оповідань, що склали 25 збірок. Серед них: „На високій полонині”, „Сестрички-смерічки”, „Світле озерце”, „Смерековий край”, „Гірська стежинка”. Він наче продовжує в дитячій літературі Закарпаття традиції Олександра Духновича і Марійки Підгірянки. Поет був переконаний — для дітей треба писати так, як і для дорослих, тільки ще краще.


 В шкільній бібліотеці оформлена виставка «Проліски Степана Жупанина»Запрошуємо всіх до перегляду книг!
Я — БІБЛІОТЕКАР
За моїм вікном ростуть
Кедри і смереки.
Гарне місце влітку тут
Для бібліотеки.
Я полиці змайстрував
Для книжок, журналів,
Щоб читали їх усі
Діти в зелен залі.
І тепер у ранній час
Чи в обідню спеку
Йдуть до мене читачі,
У бібліотеку.
Люблять загадки, пісні
Петрик, Оля, Таня,
Павлик просить лиш казки
Та оповідання,
Йдуть до мене читачі
Зблизька і здалека.
Жду їх радісно завжди,
Я ж — бібліотекар!
С.Жупанин

Немає коментарів:

Дописати коментар